Reklamní články

Web, kde to žije. Jak si získat pozornost zákazníka?

Už jste zjišťovali, jak váš web působí na klienta na první pohled? Možná i váš web je místem, kde je tak trochu nuda. Pojďme to změnit a rozvířit stojaté vody. Přejete si ihned zaujmout?

Okamžitá pozornost

Najedou vaše stránky, které již všichni dobře znají, a najednou bum! Změna! Najednou se na stránce objeví banner s aktuální informací, která okamžitě upoutá pozornost každého návštěvníka. Může jít o novinku, o akční nabídku, nebo o zajímavou informaci, kterou svým zákazníkům chcete předat. Webové push notifikace se umí dokonale postarat o změnu nálady vašeho zákazníka. Najednou bude mít chuť u vás zůstat.

I když není na prohlížeči

Webové push notifikace však dostávají ještě další smysl a zcela nový rozměr použití. Když váš klient souhlasí s tím, abyste mu posílali oznámení, máte zcela nové možnosti. Pomocí reklamního banneru se mu budou zobrazovat vámi zadané informace v reálném čase. A to nejen pokud nebude zrovna na vašem webu, ale dokonce i ve chvíli, kdy nebude mít internetový prohlížeč zapnutý vůbec. I v této chvíli se mu vaše nabídka zobrazí.

Stále v kontaktu

Vaši zákazníci tak budou vědět, že se o ně skutečně pravidelně staráte, a že jim nabízíte zajímavé informace v podobě informativních článků, akčních nabídek, nebo v podobě zábavy. S klientem jste tak stále v kontaktu a udržujete tak dobré jméno a věrohodnost vaší firmy. Odtud je jen krůček k tomu, aby se o vás váš klient zmínil dalším známým ve svém okolí. Získáváte plusové body, tu nejlepší referenci, a navíc další spokojené klienty.

Zde to skutečně žije

Z vaší původně prodejní stránky se tak může stát web, který zákazníka zaujme, informuje a pobaví. Najednou to budete vy, kdo má dokonalý marketingový nástroj na své straně. U vás to skutečně žije.

Nabitý web není jen ten, který je dobře strukturovaný, ale také ten, který umí využít marketingové nástroje ve svůj prospěch.

Related posts

Jak ušetřit při koupi notebooku

no-media.cz

Webová analytika: Sledujte, měřte a vyhodnocujte návštěvnost a chování uživatelů na svém webu

no-media.cz

Profesionál nebo demolice svépomocí?

no-media.cz