Zajímavosti

Nové strategie pro značky 4Slim a Hamánek v rukou zkušeného manažera

Břetislav Koláček, nový brand manažer společnosti Kaumy, přichází s bohatými zkušenostmi z oblasti marketingu. Jeho kariéra zahrnuje práci pro renomované značky jako Kofola, Rajec a Savo, přičemž v posledních letech se zaměřoval na marketing značky Bombus, která působí na trhu zdravé výživy v Evropské unii.

Koláček bude nyní zodpovědný za rozvoj značek 4Slim a Hamánek. Zatímco 4Slim se specializuje na segment alternativních sladidel, kde chce Koláček upevnit její postavení na trhu, značka Hamánek se zaměří na rozšíření produktové nabídky pro děti. „Chci značce 4Slim dát novou tvář a posílit její pozici leadera na trhu. U Hamánka se budeme soustředit na dlouhodobou komunikaci a inovace,“ uvedl.

Firma Kaumy se i nadále soustředí na výrobu přírodních produktů, mezi které patří i Čekankový originál – unikátní sladidlo, které obsahuje minimum cukru a je bohaté na vlákninu.

Related posts

Co potřebujete vědět, abyste vybrali ideální dárek

svet zeny

Profesní školení řidičů na platformě INSTRUCTOR je hračkou

svet zeny

Co dokáže správně zvolená marketingová agentura?

svet zeny