Francouzské pekařství PAUL, které na našem trhu působí již 12 let, je synonymem pro Art de Vivre, tedy umění žít po francouzsku. Vedle příjemného posezení v nezaměnitelném prostředí svých poboček nabízí nyní PAUL nejkvalitnější produkty francouzské gastronomie i v online prostředí.
Produkty nově na Rohlík.cz
Prodej prostřednictvím e-shopu a využití rozvážkové služby je jedním z fenoménů současné gastronomie, který se začal rozvíjet již v minulých letech. Nástup koronavirové epidemie a s ní spojených opatření však spojení s největším online supermarketem v České republice ještě urychlil. Novým partnerem pekařství PAUL se proto nyní stal e-shop Rohlík.cz, který je průkopníkem v segmentu e-shopů s potravinami. „Rohlík.cz jsme si zvolili proto, že je dlouhodobě špičkou v online prodeji potravin. Nabízíme prémiové zboží nejvyšší kvality a chtěli jsme si být jistí, že i náš partner bude jedničkou na trhu. S Rohlíkem jsme se během půl roku navzájem testovali. Celý PAUL tým centrály důkladně testoval služby Rohlíku z pohledu zákazníka a Rohlík ochutnával naše produkty v nákupním oddělení i jako občerstvení na poradách managementu,“ vysvětluje Filip Kubernat, ředitel pekařství PAUL v České republice a doplňuje, že dalším cílem spolupráce je přiblížit výrobky francouzského pekařství co největšímu počtu zákazníků. Rohlík.cz nyní nabízí průřez tím nejlepším z nabídky PAUL, jako je například ikonický máslový croissant, výjimečný ořechový chléb, tradiční francouzské bagety (flute) a mnoho dalších výrobků. Pouze pro zákazníky Rohlíku bude v nabídce speciální toastový chléb. Chybět nemohou samozřejmě ani oblíbené makronky. Aby byla zachována kvalita a čerstvost produktů, budou v tuto chvíli dodávány pouze v Praze a jejím nejbližším okolí. Zákazníci zboží obdrží 24 hodin denně, v exkluzivních obalech pekařství PAUL a za stejné ceny jako v kamenných obchodech a na e-shopu.
PAUL posiluje e-shop
Již na jaře započalo pekařství PAUL spolupráci se službou WOLT. „Při výběru partnera pro doručování z našeho e-shopu jsme kladli požadavky zejména na rychlost, kvalitu a nejlepší zákaznický servis,“ říká Filip Kubernat a dodává, že WOLT tyto požadavky maximálně splňuje. Přes WOLT je možné objednat si téměř kompletní sortiment pekařství. Největší zájem je o dezerty, plněné croissanty a sladké pečivo. K tomu zákazníci připojí nejčastěji kávu. Lidé si objednávají při různých příležitostech – piknik s přáteli v parku, posezení s kamarády, nenadálá návštěva, nebo jen tak pro sebe a pro rodinu. „Máme celou řadu stálých zákazníků, kteří se vracejí opakovaně, jde přibližně o 2/3 ze všech zákazníků WOLT. Těší nás i vysoké zákaznické hodnocení, na WOLTu dosahujeme 4.85 z 5 za restauraci a dokonce 9,7 z 10 za jídlo s doručením,“ zdůrazňuje pan Kubernat. „Nyní lze přes WOLT objednávat téměř po celé Praze. Pracujeme na tom, abychom mohli zapojit i naši poslední pobočku v OC Chodov. To je pro nás strategická lokalita zejména kvůli velké koncentraci kancelářských budov v okolí,“ uzavírá pan Kubernat s tím, že rozšíření působnosti na Jižní město plánují ve spolupráci s WOLTem.
Významnou část zákazníků tvoří také firmy. Především pro ně připravilo pekařství PAUL v duchu sloganu „Prémiové občerstvení do prémiových kanceláří“ i další novinky v sortimentu, které jsou k dostání na e-shopu pekařství – plněné mini croissanty a menší verze oblíbených klasických, čočkových a ovocných salátů v praktických boxech.