Reklamní články

Jak vybrat vhodné reklamní předměty pro různé demografické skupiny?

Věk ovlivňuje náš pohled na svět i naše preference. Nevyhnutelně jej tak musíme zohledňovat jako jeden z faktorů i v rámci marketingu. Jak segmentovat propagační předměty podle věku?

Baby boomers

Zástupci generace baby boomers žijí méně konzumně a jsou zvyklí dbát na to, aby věci vydržely. Proto si velmi cení kvality a dlouhé životnosti. Při výběru reklamních předmětů pro tyto náročné příjemce je zásadní brát v úvahu vysoce kvalitní produkty, které jsou nejen praktické, ale také vyrobené tak, aby odolaly pověstnému zubu času. Zamyslete se nad značkovými kalendáři, pery s dokonalým řemeslným zpracováním nebo odolnými kuchyňskými pomůckami.

Generace X

Příslušníci generace X jsou známí svou náklonností k technologiím a zálibou v pohodlí. Chcete-li u této technicky zdatné cílové skupiny zabodovat, zaměřte se na propagační předměty související s technologiemi. Tím pravým řešením mohou být USB disky, powerbanky a značková pouzdra na telefony.

Mileniálové

Mileniálové jsou známí tím, že oceňují kreativitu a jsou pro ně podstatné otázky společenské odpovědnosti. Chcete-li u nich najít odezvu, zvažte ekologické výrobky nebo předměty, které podporují jakýkoli obecně prospěšný projekt. Zvláště atraktivní mohou být produkty, jako jsou opakovaně použitelné láhve na vodu, tašky vyrobené z recyklovaných materiálů nebo jednoduše jakékoli reklamní prvky, které část svého výtěžku odkazují na dobročinné účely.

Generace Z

Generace Z si potrpí na individualitu a osobitost. A současně je „jako doma“ v online světě. Jestliže se tak zaměřujete právě na ni, myslete především na módní doplňky, které mohou jejich nositelé hrdě vystavovat na sociálních sítích. Skvělou volbou jsou samolepící držáky přímo na záda nebo kryt mobilního telefonu (popsocket), originální ponožky, které dokáží utvořit jejich „signature look“, nebo samolepky na notebook ukazující jejich jedinečnou osobnost. Díky UniMark neuděláte u žádné věkové kategorie chybu.

Related posts

Firemní jazykové kurzy online? Výhodná varianta pro všechny

no-media.cz

Reklamní předměty s potiskem: Efektivní propagace vaší značky

no-media.cz

Úklid kanceláří, mytí oken a další úklidové služby? Obraťte se na specialisty

no-media.cz