Reklamní články

Jaké nástroje využívat v PPC reklamách?

PPC reklamy patří k nejvyužívanějším reklamám současnosti. Slibují přesné cílení i možnost pohrávat si s rozpočtem, který můžete v průběhu reklamní kampaně upravovat. V případě, že chcete, aby byla PPC reklama co nejefektivnější, vyplatí se využívat některé nástroje přímo v PPC reklamách, které vám slibují ještě lepší výsledky.

Náhled reklamy a její následná diagnostika

V případě, že se pustíte do PPC reklamy, využívejte všechny výhody, které vám PPC reklama slibuje a nabízí. Kupříkladu si ověřte, jak se vaše reklamy zobrazují ostatním. A to udělejte v nejlepším případě ještě předtím než reklamu pošlete ke schválení. Vyhnete se tím tomu, že by se reklama koncovému uživateli ukazovala trochu jinak, než jak jste si představovali.

Kromě toho nezapomeňte, že kromě náhledu reklamy můžete zkontrolovat i diagnostiku reklamní kampaně, která vám prozradí, jak se reklamě daří nebo naopak. Vyhnete se tomu, že by investované peníze nebyly efektivně využívány.

Google Ads Editor

Kdo by nechtěl pracovat rychleji a efektivněji. Je to aplikace, kde můžete pracovat i offline, například ve vlaku, kde je špatný signál, ale také jen proto, že je to rychlejší. V samotném Google Ads prostředí totiž každá změna se aplikuje a načítá se stránka, zatímco v Editoru je vše v okamžiku a nahrajete změny až najednou, tedy po všech připravených změnách. Výhod má Editor mnohem více, ale to by bylo na samostatnou kapitolu.

Plánovač klíčových slov

Aneb těžte z toho, co je nejvyhledávanější nebo co lidé běžně vyhledávají v souvislosti s vaším oborem. Plánovač klíčových slov je skvělý nástroj stejně jako Návrh klíčových slov, díky nimž dokážete zacílit reklamu přesně na to, co se vyhledává.

Tyto nástroje jsou skvělé v tom, že vám také zjistí, jaká je hledanost konkrétních slov v průběhu roku. A z toho můžete také těžit ve váš prospěch.

Nástroje na automatizaci

Správný správce PPC kampaní využívá nástroje na automatizaci a scripty, které mu práci zjednodušují a urychlují. Sice je možné zapnout některé prvky automatizace přímo v Google Ads aplikaci, ale máme pocit, že celý proces správy se spíše komplikuje, pokud chcete opravdu profesionální přístup.

Hledejte v konkrétních krajích nebo městech

A také nezapomeňte, že můžete v rámci PPC reklam vyhledávat také v konkrétních krajích nebo městech. Díky tomuto nástroji opět budete moct využít investované peníze efektivněji a zacílit skutečně jen na ty, kteří spadají do vaší cílové skupiny.

Podle měst v České republice nebo krajích se můžou v kampaních řídit například restaurace, ale mohou se tato data hodit i e-shopům, jež hodlají zacílit na celou republiku.

Related posts

Daňový domicil a cizinci v ČR

no-media.cz

Ergonomie 2.0: Proč byste měli zvážit investici do polohovacího stolu?

no-media.cz

Prestižní designérská cena putuje do Čech. Zlato získaly dveře bez kliky od SAPELI

no-media.cz