Reklamní články

Oblíbené reklamní předměty, aneb jaké bychom měli vybrat?

Reklamní předměty jsou oblíbenou formou propagace. Tvoří totiž nejlevnější formu reklamy, jakou můžete využívat. Není divu, že existuje tolik reklamních předmětů. Některé jsou obvyklé, jako například kancelářské potřeby (propisky, bloky, notesy, kalendáře), ale také elektronické předměty (flash disky, sluchátka), oblečení nebo mnohem méně obvyklé dárky, jako například lžičky do kávy s logem společnosti. Jaké reklamní předměty ale zákazníci, klienti či obchodní partneři rádi dostávají?

Deštníky patří mezi oblíbenou volbu

V žebříčku nejlepších reklamních předmětů dominují deštníky. Splňují totiž několik funkcí – jsou praktické, univerzální a mohou poskytnout ochranu v případě deště (pokud obdarovanému dáte deštník, abyste ho zachránili před promočením, výrazně tím stoupnou jeho sympatie k vám). Deštníky budí dojem hodnotného daru a mají velkou plochu, která se dá potisknout. Navíc deštník používáme po celý rok. Při jeho výběru ale dejte pozor na kvalitu.

Flash disky jsou používané

Dalším velice oblíbeným dárkem jsou flash disky. Z výzkumů vyplývá, že více než 90 % lidí, kteří jako reklamní předmět obdrželi flash disk, jej skutečně používá. A s každým použitím stoupá jeho povědomí o vaší společnosti. Také flash disk je velmi univerzální a praktický dárek.

Powerbanky pro mladé spotřebitele

V současné době už velké množství podnikatelů, zákazníků i klientů vlastní chytrý mobilní telefon. Má svoje výhody. Nevýhodou ale může být nízká kapacita baterie. A z tohoto důvodu jsou velice oblíbeným dárkem powerbanky, které rádi dostávají zejména mladší spotřebitelé.

Potraviny jako chutná pozornost

Elegantní čokoláda ve vkusné krabičce s logem společnosti nebo kvalitní káva jsou také dárkem, který ocení spousta lidí. Avšak je důležité pohlídat si dobu spotřeby u těchto předmětů. Vyplatí se je darovat například jako dárky na Vánoce, které rozdáte co možná nejdříve.

Related posts

Rodinný hotel – máme vše, co rodiny s dětmi potřebují

[email protected]

Web, kde to žije. Jak si získat pozornost zákazníka?

[email protected]

Stěhování jako dokonalý nový začátek. Jak to zvládnout s radostí?

[email protected]

Leave a Comment