Finance

Prodej firem: Najděte perfektního zájemce pro svůj podnik

Prodej firem se skládá z mnoha náročných kroků, kterými je třeba projít pro úspěšný výsledek. Na celý proces přitom nemusíte být sami. Obraťte se na profesionální firmu, která vám pomůže se všemi formalitami, a společně najdete toho nejlepší zájemce o vybraný podnik.

Prodej firmy

Prodej firem může mít řadu různých kritérií, která jsou rozhodující. Tato kritéria vždy určujete vy. Ať už vám záleží spíše na ceně, nebo vás zajímá, jak podnikání bude pokračovat. Vy jste vždy na prvním místě a dle toho se celý prodej zavedené firmy odvíjí. Podmínky záleží pouze na vás – zachování pracovních míst pro aktuální zaměstnance, nezměněný chod firmy a směr podnikání a mnoho dalšího.

Výběr protistrany

Nehledě na to, zda se jedná o prodej podílu ve firmě či celé firmy je vždy pečlivě vybírána protistrana. Zejména pokud máte kritéria, na kterých vám záleží, výběr vhodného zájemce je klíčový. Profesionální firma má k dispozici širokou databázi investorů, ze kterých lze vybírat. Lze tak relativně snadno najít potenciální zájemce o vaši firmu, kteří přitom vyhoví vašim požadavkům a budou s firmou pokračovat podle vašich představ.

Valuace

Cena, kterou za firmu dostanete, může a nemusí být prioritou. V každém případě je však důležité, aby opravdu odpovídala hodnotě firmy. I v tomto případě proto oceníte odborníky. Ti totiž mají s valuací neboli oceněním podniku bohaté zkušenosti. Vychází tedy z vlastní praxe a také aktuální ekonomické situace u nás i ve světě. Můžete si tak být jistí, že určená cena opravdu odpovídá reálně ceně, kterou na trhu lze získat.

Důvodů pro prodej firmy existuje nespočet, mnohem více však sejde na vašich aktuálních požadavcích a představách o budoucnosti firmy. Neváhejte se proto spojit s odborníky, kteří vás provedou celým procesem.


Agentura JMP media nabízí psaní článků, správu sociálních sítí a konzultace ohledně PPC reklamy.


Related posts

Letos se pohled na finance podstatně změnil. Na co si lidé půjčují během podzimní vlny pandemie?

no-media.cz

Kryptoměnová zima

no-media.cz

Maloobchodní tržby v lednu výrazně zvýšily tempo růstu

no-media.cz