18 C
Praha
19.7.2019
Aktuality 24 – přehled aktuálního zpravodajství
reklamní články

Reklamní předměty s potiskem – propagace, která má nápad

Reklamní předměty s potiskem slouží firmám jako dobrá a silná propagace, ale také jako milé poděkování obchodním partnerům nebo svým zaměstnancům. Už dávno si pod nimi ale lze představit více než jen propisky nebo hrníčky. Nabídka je mnohem širší, a stejně tak i reklamní předměty podléhají aktuálním trendům.

K čemu taková propagace slouží?

Propagace pomocí reklamních předmětů s potiskem slouží ke dvěma účelům. Dárkové předměty firmy zcela běžně rozdávají svým obchodním partnerům, zákazníkům, popřípadě novinářům jako poděkování nebo zvýšení důvěryhodnosti firmy v očích partnerů a zákazníků. 

Druhou z možností je rozdávání dárkových reklamních předmětů s potiskem s cílem upozornit na sebe – jako na firmu a dostat se tak do povědomí širší veřejnosti. Takové dárkové předměty bývají doplněny kromě názvu firmy také o kontakty – webové stránky, telefonní číslo, adresu nebo webové stránky firmy.

Jaké reklamní předměty využít?

Firmy se snaží získávat stále nové zákazníky. Není snad lepší, sympatičtější a přirozenější cesty, jak o sobě dát vědět, než reklamní předměty s potiskem. Dárky dostává rád každý, zvláště pak jedná-li se o milý a užitečný dárek, který se dá i prakticky využít. I obyčejná propiska, tužka nebo hrníček se hodí, ale v moderním světě plné technologií každý využije i power banku nebo USB flash disk. Proto se stále více firmy uchylují k těmto předmětům, výjimkou nejsou ani potištěné baterky, batohy nebo dokonce oblečení. 

Firmy by měly dbát i na své zaměření a podle toho volit ty nejvhodnější předměty – firmy s počítačovou technikou se mohou zaměřit na technologie, firmy se sportovním oblečením zase na funkční potištěná trička a podobně. Rozdávat by se měly dárky, které jsou obdarovanému jakkoliv užitečné a využijí je – pokud je odloží doma do šuplíku, příliš velký efekt reklama mít nebude.

Zajímavé způsoby, které se vymykají stereotypům

Využití reklamních předmětů ale může být i širší. Firmy je mohou rozdávat na večírcích pořádaných pro zaměstnance – vánoční večírky, plesy. Na webových stránkách firmy můžete vymyslet i zajímavou soutěž a jako ceny využít předměty s logem a informacemi o firmě. Firmy pořádající třeba akce pro zaměstnance a jejich děti, například ke dni dětí zase mohou rozdávat právě dětem zaměstnanců plyšové hračky, pastelky, pexesa, omalovánky, kalkulačky nebo pravítka a podobně. 

Výjimkou nejsou ani charitativní příležitosti nebo sponzorství zajímavých akcí, na kterých rovněž své reklamní předměty můžete rozdávat a potěšit tak skutečně širokou veřejnost. 

Marketingové nástroje jsou široké, firmy by jich měly rozhodně využívat – reklamní potištěné předměty jsou nejlepší volbou. 

Leave a Comment