Pro mužePro ženy

3 SEO chyby, které vás zbytečně sráží ve vyhledávání

SEO je jedna z oblastí, která se neustále vyvíjí a není proto těžké narazit na protichůdné informace. Dávno jsou pryč doby, kdy SEO bylo jen o nacpání co nejvíce klíčových slov do nic neříkajícího článku. Pokud vytváříte kvalitní obsah, ale pořád nevidíte výsledky, možná děláte některou z následujících chyb.

1.     Nevyužitý potenciál title tagů a meta descriptions

Podle searchenginejournal.com se jedná o jednu z nejčastějších SEO chyb. Může se zdát, že napsat malý popisek není tak důležité, ale opak je pravdou. Vyhledávače procházejí meta description, title tagy a dokonce i alt tagy u obrázků.

Nezapomínejte proto na ně a napište stručné a originální popisky, které nenásilně zakomponují vaše klíčová slova.

2.     Nedostatečně responzivní webové stránky

Zda se umístíte na první stránce ve vyhledávání může ovlivnit i tzv. page experience. Podle contentmarketinginstitute.com je důležité, aby návštěvníci mohli váš web snadno navigovat. Patří k tomu také automatické přizpůsobení se obrazovce na mobilu, rychlé načítání, nebo to, že na ně nevyskáče pět různých reklam.

Pokud máte úžasný obsah, udělejte všechno proto, aby návštěvníci chtěli na vašich webových stránkách zůstat a přečíst si ho až do konce.

3.     Nevyužití long-tail klíčových slov

Klíčová slova jsou u SEO velice důležitá. Ukazují vám totiž nejen co vaše potenciální zákazníky zajímá, ale také jaké výrazy používají.

Ne vždy je však nejlepší strategie jít po klíčových slovech s vysokým vyhledáváním jako například „boty“. Zkuste se zaměřit na více specifická neboli long-tail klíčová slova, například „boty na vysokém podpatku s platformou“.

Tím, že jsou daleko více specifická nemají tak vysokou konkurenci a je u nich jednodušší umístit se na první stránce ve vyhledávání. Navíc se vám snadněji bude tvořit vysoce relevantní obsah.

Propracovaná SEO strategie je nepostradatelná pro úspěšný content marketing a naopak. Nadále však zůstává nejdůležitějším pravidlem vytvářet originální a kvalitní obsah. To je nejjistější způsob, jak se nejenom dobře umístit v Googlu, ale také získat na svou stranu zákazníky.

Related posts

Ideální káva do každé kavárny: jak ji vybrat?

no-media.cz

Jak poslat balík do Španělska, Francie a Itálie?

PH

Kim Kardashian

no-media.cz