Umělá inteligence může pomoci opravdu v každém oboru a prodej ojetých vozů není výjimkou. Dobrým příkladem toho je společnost AAA Auto, která je s využitím AI daleko před konkurencí. Čím to je?
V AAA Auto je spoluředitel Petr Vaněček. Právě on má na starost oblast technologií, inovací, dat atd. Do své pozice však nastoupil až v únoru letošního roku, takže všechny zásluhy rozhodně nelze přisuzovat jen jemu. AAA Auto se o umělou inteligenci zajímá už od roku 2014. Ano, v době, kdy konkurence investovala do fyzické infrastruktury, si v AAA Auto najímali tým datových analytiků. A vyplatilo se. Nyní v AAA šlapou do AI ve velkém a konkurence může jen závidět.
V AAA Auto se vám v call centru ozve robot
Bezpochyby nejvíce fascinujícím využitím AI je robotický hlas, který společnost používá ve svém zákaznickém centru. Pokud zavoláte, může se vám stát, že budete místo člověka mluvit s uměle vytvořeným hlasem. S největší pravděpodobností to ale nepoznáte. AI agenta vyvinuli ve spolupráci se společností ScaleVoice, která ho nyní nabízí dalším firmám v automobilovém sektoru. Funguje totiž skvěle.
Petr Vaněček říká: „Jen určitá část hovorů vedených umělou inteligencí, zhruba do čtyř procent, končí u skutečného operátora.“
AI agent dokonce dokázal zvednout míru konverze poptávek z webu o 7 %. Nyní se implementuje u dalších obchodníků s auty, včetně několika firem v USA.
AI vybere auta k výkupu a napíše jejich popisek
Petr Vaněček popisuje i další případy, ve kterých ve firmě použijí AI místo člověka. Jedním z nich je vůbec výběr aut k výkupu. Na internetu se denně objevuje takové obrovské množství inzerátů, že je pro lidskou sílu nemožné je všechny projít. Software to ale zvládne. Umí vytipovat vhodné nabídky aut k výkupu.
Stejně tak umělá inteligence tvoří popisky k vozidlům. Dokáže to velmi rychle a popisuje je poutavě, umí dobře vyzdvihnout silné stránky daného modelu.
Uvidíme, kam dál Petr Vaněček tento technologický pokrok přivede.