Je pro vás pojem SEO španělská vesnice? Věříme, že dnešní článek vás navede na cestu SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, které dokáže zvýšit povědomí o vaší značce i získat více potenciálních klientů.
SEO pro vaši viditelnost
SEO, neboli Search Engine Optimization, je proces optimalizace webových stránek, aby byly co nejlépe viditelné pro vyhledávače, jako je Google nebo Seznam. Hlavním cílem této disciplíny je zlepšit pozici webové stránky v neplacených výsledcích vyhledávače (tzv. organických výsledcích) pro klíčová slova, která souvisejí s obsahem vaší webové stránky.
Nejedná se jen o vyhledávače
SEO může zahrnovat různé techniky, mezi které patří třeba také. optimalizace obsahu a struktury webových stránek jako jsou klíčová slova, nadpisy, popisky. Další variantou je získávání zpětných odkazů z jiných webových stránek (tzv. backlinking), optimalizace rychlosti načítání stránek nebo optimalizace pro mobilní telefony.
Více klientů i zvýšení povědomí
Úspěšné SEO může pomoci zvýšit návštěvnost webových stránek, rapidně zvýšit povědomí o značce nebo pomoci přilákat nové zákazníky. V rámci SEO nemůžeme zůstat při jednom nastavení – nejedná se totiž o jednorázovou záležitost, proto je nutné vše neustále optimalizovat, aby bylo dosaženo nejlepších možných výsledků.
Zjistit funkčnost optimalizace není složité
Existuje mnoho faktorů, které ovlivňují úspěšnost SEO, a není možné je všechny zahrnout do jednoho jednoduchého měřítka. Jak ale zjistit, zda máte vše dobře nastavené? Jedním ze způsobů je kontrola, zda je vaše webová stránka indexována ve vyhledávačích – stačí zadat klíčová slova, která souvisejí s obsahem vaší webové stránky, do vyhledávacího pole a zkontrolovat, zda se vaše webová stránka objevuje na první stránce výsledků vyhledávání.
Už se orientujete ve světě SEO a máte lepší představu, co nastavit nebo se raději chcete opřít o odborníky z reklamní agentury? Ať už vyberete jakoukoliv variantu, je dobré neponechat nic náhodě a být v online prostředí dobře vidět.