Auto Moto

VW představil novou verzi elektrické buggy

Volkswagen AG, balancuje mezi starými a novými automobilovými dobami, tento týden se v plné parádě představí na autosalonu v Ženevě, kde se zábavný a milující elektrický plážový buggy podělí o světlo s důvěrným sedanem Passat.

VW’s I.D. Koncept Buggy kombinuje energii baterie s stylovým nápadem, který připomíná bezstarostné dny, které se dotýkají kalifornských písečných dun, klepáním na retro vjem podobný ID. Buzz minibus. Za oživením brouků Meyers Manx na bestii leží hlubší zpráva: VW dokáže a pravděpodobně postaví téměř jakýkoli typ modelu z nové platformy elektrického vozidla, nazvaného MEB.

Autosalon v Ženevě

Standardizovaná technologie „činí nákladově efektivní výrobu emocionálních vozidel malých sérií, jako je I.D. Buggy je možné, „uvedl generální ředitel společnosti Volkswagen Herbert Diess ve svém prohlášení, který předpovídá, že v příštích letech bude z architektury postaveno zhruba 15 milionů vozů. „MEB se má stát standardem e-mobility.“

Největší výrobce automobilů na světě plánuje zavést do roku 2025 50 modelů s bateriemi. Vítězství nad těmito vozidly je rozhodující pro VW, aby své investice do elektrických vozidel ve výši 44 miliard eur vydělal.

Aby pomohl rozšířit náklady na agresivní přechod od spalovacích vozidel, společnost VW hovoří o sdílení podkladů s jinými výrobci a souhlasila s tím, že společnost E.GO Mobile AG využije technologii pro nadcházející model.

Passat Variant R-Line edition

„Platforma MEB nás učiní rychlejším, robustnějším a nákladově efektivnějším,“ uvedl ve svém prohlášení Guenther Schuh, zakladatel e.GO a vůdce evropské nejprodávanější elektrické dodávky.

Přečtěte si následující informace: VW přináší nové technologie na 50 miliard dolarů na opravu rychlosti

Kromě ID. Buggy, Volkswagen bude v Ženevě představovat elektrickou sestavu včetně Audi e-tron GT, Škoda Vision iV a Seat Urban Car.

Zatímco VW je I.D. řidičský vůz budoucnosti, aktualizovaný sedan Passat a vůz vyprávět příběh o své minulosti. V prodeji od sedmdesátých let – s celoživotními dodávkami, které proslavily 30 milionů vozidel – jeden z nejprodávanějších modelů společnosti VW se dostal pod tlak, protože spotřebitelé chtějí přejít na sportovní vozidla.

Zatímco osmá iterace by se mohla stát posledním hurikánem, VW si nemůže dovolit, aby Passat váhal příliš rychle. S prodejem více než 660 000 vozidel v roce 2017, včetně jeho čínského sourozence Magotana, jsou ziskem středního sedanu potřebné k financování vývoje elektrického vozu.

„Passat je v Evropě již řadu let klasifikován, ale segment jako celek je pod značným tlakem,“ uvedl Stefan Bratzel z Centra automobilového managementu v blízkosti Kolína nad Rýnem v Německu. „Poptávka po středních sedaních a stanových vozech nebude klesat na nulu, ale náklady budou hrát velmi důležitou úlohu.“

Related posts

Očistu vozu svěřte nanotechnologiím!

svet zeny

Paintless Dent Repair: Revoluční metoda odstraňování poškození karoserie

no-media.cz

Co jsou elektrokoloběžky a co o nich musíte vědět

no-media.cz